Як замовити продукти харчування та напої в інтернет-магазині Кошик

Загальна інформація про замовлення

Оформити замовлення онлайн через кошик сайту можна цілодобово. Замовлення телефоном приймаються кожного дня з 8-00 до 20-00 та доставляються по м. Вінниця.

Якщо ви оформлюєте замовлення через кошик, обов’язково вказуйте свій телефон для зв’язку, щоб консультанти магазину могли в разі потреби уточнити деталі оплати та доставки. Зверніть увагу, що ми можемо зателефонувати лише на українських операторів зв’язку, тож вказуйте номер вітчизняного оператора.

Фото упаковки товару на сайті Кошик може відрізнятись від реальної упаковки.

Щоб отримати більш детальну інформацію щодо доставки продуктів або будь-які уточнення, при заповненні форми замовлення ви маєте змогу додати коментар до певного товару або до замовлення в цілому. Також у коментарі можна замовити зворотний дзвінок від консультанта магазину.

Повернення продуктів харчування та напоїв

Всі ситуації щодо повернення товару регламентуються Законом України «Про захист справ споживачів»: кожен покупець може відмовитись від придбаного товару в момент отримання замовлення.

Свіже м’ясо, риба, овочі та фрукти, делікатеси, ковбасні вироби без вакуумної упаковки та кулінарія повинні перевірятись у присутності кур’єра. При виявленні неякісної продукції, вона може бути повернута кур'єру.

Згідно з тим же Законом, ми не можемо прийняти на повернення підакцизний товар (алкоголь, тютюнові вироби), навіть коли він має належну якість.

Зміни замовлення

У вже оформлене замовлення можна додати не більше 3 одиниць товару.

Внести зміни можна в поточний день доставки, але зробити це потрібно до певного часу:

  • до 09:00 для вікон доставлення до 18:00;
  • до 13:00 для вікон доставлення до 20:00.

Якщо ви плануєте додати до замовлення товари, будь ласка, повідомте про це консультанту магазину якомога швидше для вчасної доставки по Вінниці.

Ціни товарів

На сайті Кошик вказані ціни, які відповідають реальним цінам на товар. Якщо у цей день магазин змінив ціну не певні товари, фактична сукупна вартість товару та попередня сума замовлення на сайті можуть відрізнятись. Збирач інформації повідомить вас телефоном або через СМС, коли зміна ціни будь-якої позиції перевищуватиме 5 гривень, або ваговий товар буде відрізнятись на ±200 грамів від ваги, що була зазначена у замовленні.

В магазині Кошик ціна на товар включає ПДВ.

Сумарна вартість зібраних у кошик товарів буде підтверджена фіскальним чеком, який ви отримаєте в момент доставки замовлення по Вінниці.

Кур'єрська доставка з інтернет-магазину Кошик - Вінниця

Загальна інформація щодо доставки по Вінниці

Доставка продуктів харчування та напоїв кур’єром до дверей можлива за наявності у вашому домі робочого ліфту. Якщо ліфт відсутній або не працює, до вартості замовлення буде додана оплата за підйом. Розмір оплати залежить від загальної ваги замовлених товарів та поверху. Дізнатись вартість послуги у Вінниці можна зателефонувавши оператору нашого магазину.

У тому випадку, якщо ви з будь-яких причин не можете бути присутні за вказаною адресою у визначений час доставки замовлення, будь ласка, повідомте про це оператора магазину.

Ознайомитись з розкладом вікон доставки по Вінниці можна на сайті.

Перед виїздом кур'єру за вказаною адресою, з вами зв’яжеться оператор для підтвердження адреси та умов доставки.

Вам зателефонують:

  • до 09:00 - доставка запланована до 18:00;
  • до 13:00 - доставка запланована до 20:00.

Вартість доставки продуктів харчування та напоїв по Вінниці

Безкоштовна доставка по Вінниці при замовленні товару на суму від 250 грн.

Вартість доставки до 250 грн залежить від віддаленості вашої адреси.

Мінімальна вартість кур’єрської доставки по Вінниці складає 50 грн. При безготівковому розрахунку доставка оплачується кур'єру особисто.

Якщо в одне часове вікно кур’єр буде приїжджати за однією адресою двічі, клієнт повинен оплатити кожну доставку.

Скасування замовлення

У тому випадку, якщо за об’єктивних причин доставка неможлива, служба кур'єрської доставки може скасувати замовлення. До таких причин відносяться: паводок, землетрус, катаклізми, ускладнення транспортної ситуації у місті. Також доставка неможлива, коли до вказаної адреси не можна під'їхати на автомобілі ближче, ніж за 50 метрів. Якщо замовлення було скасоване, ви може повторно оформити його через сайт.

Інтернет-магазин Кошик залишає за собою право проінформувати клієнта про скасування замовлення через СМС. Ми зобов’язуємось зробити це максимум за 2 години до закінчення обраного часу доставки. Якщо ми не зможемо з вами зв’язатись, то залишаємо за собою право перенести замовлення на наступне вікно доставки.

Коли після оформлення замовлення ви хочете анулювати його чи перенести доставку на інший час, можете зв’язатись з оператором за номером:

+38 (093) 888 55 22; +38 (067) 888 55 22.

Внести зміни можна в поточний день доставки:

  • до 09:00 для вікон доставки до 18:00;
  • до 13:00 для вікон доставки до 20:00.

Оплата за доставку продуктів та напоїв по Вінниці

Готівкова оплата під час отримання замовлення через кур’єра проводиться на основі фіскального чека. Ми просимо вас одразу уважно перевіряти коректність решти після отримання її від кур’єра.

Розрахунок банківською карткою на сайті:

Якщо ви обираєте доставку з 07:00 до 08:00, замовлення потрібно оплатити до 20:00 попередньої доби. У разі, якщо оплата не надійде до зазначеного часу, замовлення буде автоматично перенесене на наступну доставку.

Розрахуватись банківською карткою через сайт не можна за продукт алкогольної та тютюнової групи. Ці товари потрібно оформити окремим замовленням, та розрахуватись за них готівкою під час отримання замовлення.

Збір кошика

Ми зацікавлені в тому, щоб виконати ваше замовлення максимально точно.

Ваше замовлення збирається в фірмові пакети Кошик. В залежності від об’єму та категорій товарів, при пакуванні замовлення можуть бути використано декілька пакетів.

Для транспортування заморожених та охолоджених продуктів по Вінниці використовуються термокороби, які підтримують оптимальну для даних продуктів температуру.